
„Soha nem gondoltam volna, hogy egyszer én fogok ételadományt kapni” – így tette tönkre az édesanyát saját férje
Évtizedeken át kontroll alatt tartotta családját.
Egy számlatulajdonos részletes beszámolót írt arról, hogyan akarták telefonon keresztül átvágni.
Míg az unokázós csalók az időseket, az adathalászok legújabban a banki ügyfeleket szeretnék átverni. Egy számlatulajdonos közleményben fogalmazta meg a rendőrségnek a vele történteket.
„A bankom ügyintézőjeként bemutatkozó férfi telefonon hívott január 28-án, majd a szokott bevezető után („a beszélgetést minőségbiztosítási okokból rögzítjük” stb.) rögtön a lényegre tért: azért hívom asszonyom, mert a bankkártyáját valószínűleg feltörték. Indítottak róla egy 22.000 Ft-os utalást, amit a rendszer blokkolt, tehát az utalás sikertelen volt. Fizetett Ön a mai napon a kártyájával?
Igyekezett gyorsan, határozottan feltenni a kérdéseit, én azonban némi zavart éreztem a hangjában, ezért az adategyeztetés helyett kértem, hogy legyen szíves, adja meg a számát, majd én visszahívom, mert nekem nem jött SMS-értesítés a bankomtól sem sikeres, sem meghiúsult utalásról, ezért ennek szeretnék utánanézni.
Ez annyira megzavarta az állítólagos banki ügyintézőt, hogy meg is szakította a beszélgetésünket. Én pedig annak ellenére, hogy szerencsére nem tudtak becsapni, rögtön felhívtam a bankom telefonos ügyfélszolgálatát” – írta a körültekintő számlatulajdonos.
Évtizedeken át kontroll alatt tartotta családját.
A túlélési esélyek a stádiumtól függenek.
A férfi beismerte tettét.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélrePortfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.