
Keleti Andi bevallotta: megállítaná az időt!
Rengeteg hozzászólást kapott a táncművész.
A népszerű tévés fogyása összeesküvés-elméletek sorát hozta magával.
Komoly célt tűzött ki maga elé Hajdú Péter tavaly augusztusban: eltökélte, hogy áprilisi születésnapjáig megszabadul a pocakjától. A kitűzött célt teljesítette, ehhez pedig –állítja –, egy dolgot tett: életmódot váltott. „Sok munkám van benne és sok munka van még hátra! De büszke vagyok arra, hogy megcsináltam! És nincs annál nagyobb bók, mint amikor azt írjak, hogy biztos Photoshop vagy valami hasonló appot használok. Nem! Nem használok és fogyást segítő injekciókat sem!” – írja Hajdú Péter, aki nemrég egy kisfiával közös képpel mutatta meg az átváltozását. Ám egy hozzászóló a felvételt látva úgy döntött, eljött az idő, hogy leleplezze a tévést!
„Jólesik a törődés” – írta Hajdú Péter a legfrissebb Insta-videója mellé. Elárulta, hogy bár korábban használt filtereket, az már a múlté, az életmódváltása eredményét bemutató mostani fotói tényleg őt ábrázolják, szűrők és photoshop nélkül. Hangsúlyozza, hogy nem használt injekciókat és fogyasztószereket sem. Egyúttal figyelmeztet: az alpári és primitív kommenteket törli, az adott felhasználót pedig letiltja az oldaláról. Ugyanakkor hozzáteszi: a szórakoztatóbb kommenteket fent hagyja. Utóbbi kategóriára egy példát is említ:
„A Domikával készült kép kb. 10 évvel ezelőtt készült”
– idézi Hajdú Péter az őt leleplezni próbáló hozzászólót. Az illető arra utalt, hogy a tévés nem most, hanem annak idején volt formában és egy régi kép újként történő beállításával akarja elérni, hogy az emberek azt higgyék, lefogyott. S hogy mit mond minderre Hajdú Péter? Ezt: „Szuper, csak Domika most volt 3 éves.”
Rengeteg hozzászólást kapott a táncművész.
A hozzászólásra mindkét magyar híresség reagált.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélrePortfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.