Budapesten volt a világ szeme: Így zajlott a Budapest Central European Fashion Week

Több mint 30 magyar és régiós tervező mutathatta be legújabb alkotásait a hazai és nemzetközi nagyközönségnek: vasárnap ért véget a régió legnagyobb divatrendezvénye, a Budapest Central European Fashion Week.



Megosztás
Szerző: Metropol
Létrehozva: 2022.02.06.
divatbemutató

Az idei rendezvényt és számos kísérőprogramját a megszokottnál korábban, január 31. és február 6. között tartották.

A 2022/23-as őszi téli kollekciókat felvonultató catwalk show-kat pénteken a Királyi Lovarda épületében, szombaton és vasárnap pedig a Szépművészeti Múzeumban lehetett megnézni.

Vasárnap volt a Nanushka bemutatója. A világhírű magyar divatmárka kreációi már 130 országban kaphatók Fotó: Metropol/Szabolcs László
Magyar sztárok a kifutón Fotó: Metropol/Szabolcs László

„Stratégiai döntést hoztunk, amikor a Budapest Central European Fashion Weeket közel egy hónappal hamarabb szerveztük meg, hogy a hazai divatipart még inkább bekapcsoljuk a nemzetközi szakmai vérkeringésbe, valamint a rendezvény nemzetközi pozícióját is megerősítsük” – közölte Bata-Jakab Zsófia, a szervező Magyar Divat & Design Ügynökség vezérigazgatója.

Sándor Szandra, a Nanushka márka alapítója Fotó: Metropol/Szabolcs László

Az ügynökség idén is az Ökumenikus Segélyszervezet számára ajánlja fel a jegyértékesítésből befolyó összeget. Ez az összeg tavaly 2 millió forint volt.

Trokán Nóra is bemutatott ruhát Fotó: DFP
Görög Zita is modellkedett Fotó: DFP
Tolvai Reni is részt vett az eseményen Fotó: Metropol/Szabolcs László

 









Top hírek





Hírlevél-feliratkozás