Nem tették zsebre az utasok, milyen „útbaigazítást” kaptak az interneten egy józsefvárosi trolivezetőtől. Hajnalka sokat látott BKK sofőr, akinél betelt a pohár és kitálalt.
Bliccelők, figyelem! Ez most nektek is szól – talán így is kezdhette volna Hajnalka a Facebook-bejegyzését, amikor kifakadt a közösség közlekedés utasaira. A fiatal trolivezetőben egy ideje már érlelődött, hogy szót emeljen néhány érdekesen viselkedő utas viselkedése miatt.
Amiket tapasztalt, nem mindennaposak, de mégis fontos volt Hajnalka szerint, hogy mindenki tudja: mi az utazási etikett és szabály, amit követni kell a BKK járatokon. Aki sofőrnek áll, nemcsak sok ember életéért felel, de a türelmetlen, néha bliccelő utasokkal is szájkaratéznia kell. Hajnalka is régóta küzd ezzel. A józsefvárosi trolivezető az egyik nyilvános Facebook-csoportban emelt szót – most már neki is elege van!
Szerinte nemcsak ő, de a többi kollégája is rengeteg ingert, információt kap egy út alatt. Hajnalka augusztus végi posztjában csokorba szedte, jellemzően miért alakul ki az adok-kapok egy-egy utas és a BKK-sofőrök között.
Mutatjuk!
A trolivezető szerint a kollégái is mind más habitusú emberek:
„Nyilván közöttünk is vannak morcosabb vezetők és vannak kedvesebbek, van aki sportosan vezet és van, akivel élvezet az utazás. De ne felejtsétek: mi is emberek vagyunk. Kicsit türelmesebben álljatok a közlekedéshez, mert így is rengeteg veszélyforrás van az utakon. Lehet, hogy holnap én viszlek az első randidra, vagy orvoshoz, bármi legyen is a dolgod. Én igyekszem kellemessé tenni az utadat, kérlek, te se okozz csalódást!” - zárta szavait Hajnalka.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre