A műsorvezető fogadott fia egyik vállalkozása budapesti ingatlanok rövidtávú kiadásával foglalkozik, amit főként Leon bonyolít az Airbnbn keresztül – tudta meg a Ripost.

A lap itt bukkant rá egy különös bejegyzésre, melyet egy vendége írt az egyik meghirdetett lakással kapcsolatban, ami bár nem túl nagy, gyönyörűen berendezett, ráadásul egy hatalmas tetőtéri terasz is tartozik hozzá.

Nos a véleményt író vendég arra panaszkodott, hogy nem volt megfelelő a lakás tisztasága, de ami ennél is érdekesebb, hogy állítja, ő és a felesége egy furcsa incidenst követően, futva hagyták el az ingatlant és egy közeli vendéglőben kértek menedéket – írja a portál. Állítólag valaki „hangosan szuszogott, majd telefonon ordibált, ezért érezték magukat veszélyben és menekültek el, majd kérték a foglaló visszautalását.

Fotó: Airbnb

Horváth Leon hamar reagált az angolul megfogalmazott vádakra és egy hosszabb üzenetben jelezte, pert fontolgat hitelrontás miatt, mivel szerinte a poszt írója nem mondott igazat sem a lakás tisztaságával, sem pedig az átélt kellemetlen incidenssel kapcsolatban. A Ripost megkereste Demcsák Zsuzsa nevelt fiát, aki párjával éppen külföldön tartózkodik, de készséggel elmondta véleményét a kialakult helyzetről.

A lakásról írt durván negatív vélemény, vagy inkább rágalom nagyon megviselt, hiszen ha bárki megnézi a korábbi nekünk címzett üzeneteket, jól látható, hogy kiváló értékeléseket kaptunk. Most pedig olyan színben tüntet fel az illető, mintha veszélyes lennék. Olyan valaki, akitől nem szabad kibérelni a lakásokat” – kezdte Leon, aki máig nem kapott konkrét választ a bérlőtől, hogy miért is érezte úgy, hogy menekülnie kell a lakásból.

Fogalmam sincs mi történhetett, de azt kétlem, hogy a vendégnek bárki elől futva kellett volna menekülnie. Sajnos nem kaptam választ, amikor megkérdeztem, hogy pontosan mi történt. A lakás tisztaságára soha nem volt még panasz korában. A takarítást egy erre szakosodott céggel végeztetjük és mindig nagyon precízen járnak el. Ezért is gondolom, hogy a panasz írója csupán nem akart fizetni és ezt a gyalázatos módszert találta ki, hogy leléphessen” – tette hozzá Leon, aki pert fontolgat az Airbnbvel szemben.

Az a probléma, hogy a cég nem ellenőrzi, hogy az egyes „véleményeknek” mennyi a valóságalapja, vagyis ki tudja, meddig marad fent ez a gyalázatos és valótlanságokra épülő vélemény úgy, hogy a jövőbeli vendégeink is látják. Felvettem a kapcsolatot az amerikai üzemeltetővel és amennyiben nem sikerül megegyeznünk, bíróságra viszem az ügyet. Egy az Egyesült Államokban folyó perekre szakosodott ügyvédet fogok megbízni, hogy járjon el az ügyemben. Egyáltalán nem a pénzről van szó, inkább csak szeretnék precedenst teremteni, mert az nem járja, hogy egy bérbeadó ilyen módon ki legyen téve a rágalmaknak és bárki megtehesse, hogy rontsa a hitelét” – fogalmazott a lapnak Horváth Leon.