Az énekesnő hamarosan különleges vállalkozásba kezd. Nemrég a rajongók húzták ki Szőcs Reniből, hogy saját ruhamárkával igyekszik kedveskedni az embereknek.
Szőcs Reni sikeres énekesnő, és lassan egy éve boldog édesanya. A kis Amélia már elég idős, hogy édesanyja visszatérjen munkájához és saját terveinek a megvalósításán dolgozzon. A Star Academy győztese nemrég hatalmas bejelentést tett a közösségi oldalán: mint előtte oly sok ismert ember, ő is saját ruhamárkával igyekszik bevenni a piacot, aminek az előkészületeibe már párszor betekintést engedett a rajongóknak.
Renit nemrég a követői kérdezték, hogy az utóbbi időben hordott melegítői honnan vannak?
Hihetetlen érzés, hogy mennyi üzenet érkezett ezt illetően. Már csak amiatt is, mert SAJÁT MÁRKA lesz. A "nata" az úgymond az ÉN MÁRKÁM lesz. Május körül tervezzük az indulást, és a napokban tervezem ezt bejelenteni, és részletezni. Jó érzés látni, hogy már a fotózás, és a sztorizgatás ennyire felkeltette egyesek figyelmét. Ez bizony hazai gyártású, saját varrónővel, saját webshop lesz. Gőzerővel dolgozunk minden kis pontján, hogy indulásra tökéletes legyen. Májusban pedig reményeim szerint indulunk az első kollekcióval
– írta követője kérdésére izgatottan Reni.
Bár Szőcs Reni kislánya, Amélia már nem újszülött, de az énekesnőnek így is nehéz összeegyeztetni a közel sem kiszámítható karriert a babázással.
„Nehéz megtartani a munka-magánélet egyensúlyt. Nagyon sok változás van a gyereknevelésben, mert mire azt gondolnád, hogy beáll egy rendszer, jövő héten jön egy teljesen új. Ez nagy kihívás, de igyekszem mindig szem előtt tartani, hogy ez nem egy olyan dolog, ami kialakul és 8-10 éves koráig úgy is marad. A hétköznapokban pedig csak próbálok úszni az árral, és az a szerencsém, hogy az emberek rugalmasak velem kapcsolatban, ha nem lennének rugalmasak, én is sokkal feszültebb lennék” – mesélte korábban a Metropolnak Reni.
Az elmúlt években a sztárok egyre többen döntenek úgy, hogy presztizsből saját ruhamárkát indítanak. Van, aki gyerekruházattal, más a fiatalok stílusát megcélozva szeretne esetleg alternatív bevételi forrásként, vagy új karrierként tekinteni brandjére. Hiszen ki ne emlékezne Tóth Andiéra, amit már a megjelenés előtt nagy izgalom övezett. De Young G Béci, vagy Tücsi is kisgyermekruhák forgalmazásával is foglalkoznak, hogy csak pár embert említsünk.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre