Online térbe költözik a Budapesti Operettszínház, szombaton a Vidnyánszky Attila rendezte Csárdáskirálynő látható – hangzott el az M1 aktuális csatorna keddi adásában. A művészeknek lételeme a fellépés, és mint a művésznek a szereplésre, úgy a nézőnek a művészi produktumra, a művészre van szüksége, tehát ez kölcsönös igény – mondta Kiss-B. Atilla, a színház főigazgatója a műsorban.

Hozzátette: a streamelt előadásokat úgy hozták létre, mintha ott ülne a néző, a felvételeket profi csapat készíti 7 kamerás felszereléssel. Kiemelte, hogy Vidnyánszky Attila rendezésével nagy alázattal közelített az operett műfajához.

Budapest, 2019. február 1.
Kiss B. Atilla, a Budapesti Operettszínház új fõigazgatója, Kossuth- és Liszt-díjas operaénekes (b) beszédet mond bemutatkozásán a színház társulati ülésén 2019. február 1-jén. Mellette Somfai Péter mûszaki igazgató (b), Krucsainé Herter Anikó, az Emberi Erõforrások Minisztériumának (Emmi) kulturális ügyekért felelõs helyettes államtitkára (b3), a színház új vezetésének tagjai: Maróti Szilvia gazdasági igazgató (b2), Kriza Zsigmond ügyvezetõ igazgató (j3), PfeifferGyula fõzeneigazgató (j2) és Apáti Bence balettigazgató (j).
MTI/Máthé Zoltán

Azok az operettszerzők, mint Kálmán Imre vagy Lehár Ferenc, nagy tudással és nagy zenedramaturgiai ismeretekkel rendelkeztek, olyan bölcsen használták a zenedráma eszközeit és olyan összhangban van a librettó, a dallam, a harmónia és a forma, hogy ezeket a műveket érdemes nagy igényességgel megfejteni – mutatott rá.