A járványhelyzetre tekintettel ügyfeleink fogadása, ahogy eddig is, elsősorban online vagy telefonos módon lehetséges – közölte a BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság szóvivője, Mukics Dániel.

„Azok az ügyfelek, akik ezeket a lehetőségeket választják, a pontos elérhetőségekért kérjük, hogy keressék fel a katasztrófavédelem központi weblapját és a területi szervek honlapját” – írta. Hozzátette: A személyes ügyfélfogadás változatlanul csak előzetes bejelentkezés és időpont-egyeztetést követően, a járványügyi intézkedések szigorú betartása mellett valósulhat meg.

Hétfőtől több helyen változásra kell számítani

Mint arról korábban beszámoltunk, a rendőrségen sem módosul az ügyintézés rendje a koronavírus-járvány miatti védelmi intézkedések hétfőtől érvényes szigorítása idején, változatlanul folyik az ügyfélfogadás. A közműszolgáltatóknál azonban szünetel a személyes ügyintézés, a legtöbb helyen online, telefonon, vagy telefonos applikáción keresztül lehet ügyet intézni. A társaságok azt kérik, hogy tartsuk be a járványügyi szabályokat.