Hamar elterjedt a hír az utasról, aki csak azért vásárolt repülőjegyet, hogy elveszett poggyászát meg tudja keresni. Egyre többször nem ér el a célállomáshoz a feladott bőrönd.
Egy elkeseredett ír utas csak azért vett repülőjegyet, hogy bejusson a dublini repülőtér poggyászátadójába. Dermot Lennon június 28-án érkezett vissza Dublinba Ausztráliából, de landolás után a poggyásza nélkül kellett távoznia. Mivel egy hét elteltével sem került elő a bőrönd és a telefonhívásokkal sem jutott előre, más módszert választott.
Megvette az elérhető legolcsóbb jegyet, így 18 eurót költött egy skóciai Glasgow-ba szóló jegyért, amennyit neki meg is ért az akció, mert így végül július 5-én sikerült visszaszereznie a táskáját – írja a businessinsider.com. Persze néhány órát így is eltöltött a reptéren, de a legmegdöbbentőbb számára a poggyászátadó terület kaotikussága volt, amely „tele volt táskákkal, mindenhol több ezer volt belőlük”.
Találkozott egy amerikai utassal, aki azt mondta, hogy ő is ugyanezt tette, bár ő 300 eurót költött az akcióra. A dublini reptér dolgozói az üggyel kapcsolatban azt nyilatkozták, hogy nem ők kezelik a légitársaságok poggyászait, azokért vagy közvetlenül a légitársaság vagy egy harmadik fél, a földi kiszolgáló cég felelős.
A dublini repülőtérre a közelmúltban megjelent hírek szerint naponta körülbelül 300 poggyász érkezik tévesen – tízszer több, mint a járvány előtt. Világszerte az egész légi közlekedési ágazat zűrzavaros utazási szezonnal küzd, rendszeressé váltak a késések, mivel a kereslet visszatért a járvány előtti szintre.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre