Hiba esetén, nehéz helyzetekben, konfliktusok kezelésekor jól jön egy-egy jól felépített, ütős történet. Közös ezekben a hatás, melyet a befogadóra gyakorolunk. De a hatást sokszor nem érjük el, nem tudjuk aktivizálni, magunk mellé állítani a munkatársakat, nem tudjuk pontosan átadni az üzenetet.

Fotó: Facebook

A történeteknek egyszerű, de szigorú szabályai vannak: hitelesnek, élőszóban előadottnak, fejből meséltnek és jól felépítettnek kell lenniük – rend kell legyen a történetben ahhoz, hogy hatni tudjunk vele. A webináriumon ezeket a szabályszerűségeket mutatják meg, kiindulva onnan, hogy mi a történetmesélés alapja, honnan jönnek a történetek, milyen kapcsolat van a mese és a történet között, eljutva odáig, hogy a mindennapi munkaéletünkben vezetőként hol és hogyan tudjuk használni a történeteket: egyeztetéseken, beszédeken, heti vagy havi értekezleteken, de akár a mindennapi kommunikációnkban is.

Az előadók megmutatják, mi az az öt legfontosabb elem, ami nélkül nem történet a történet, ami ha hiányzik belőle, inkább neki se fogjunk, és megmutatjuk, mi az az öt extra szempont, amitől egy egyszerű történet is maradandó és hatásos lesz.

A programot főként vezetőknek ajánlják: felső vezetőktől és HR-vezetőtől, középvezetőkön át csoport- vagy részlegvezetőknek – mindenkinek, aki a szavaival szeretne hatni a munkatársaira! Egy jó történetet 3-5 percben el lehet mesélni – van egy órád arra, hogy ezt megtanuld?

A webinárium ingyenes, de regisztrációhoz kötött!

Időpont: 2021. augusztus 04., 10.00–11.30

További részletek itt.