Szinte nincs is olyan anyuka, akit ne foglalkoztatna a munkakeresés, a pályaváltás, a hogyan tovább kérdése – magyarázta Kissné Horváth Katalin, aki annak a #énjövőm programnak az egyik résztvevője, amely a Kantar Hoffmann és a Medián segítségével készített egy kutatást a témában.

Otthonról, gyerek mellett is lehet hatékony munkát végezni (Fotó:Pixabay)

A #énjövőm képzésein egyébként szakemberek segítenek az anyukáknak felmérni az erősségeiket, hogy megtapasztalják, milyen milyen olyan értékei vannak, amelyeket az anyaság és a gyereknevelés során erősítettek meg, és megtanítsák nekik, hogy ezek a tulajdonságok sokat érnek a munkaerőpiacon. A Coca-Cola Magyarország 2017-ben indította el #énjövőm programját, amelynek eredeti célja a 18-30 év közötti fiatalok munkaerőpiaci esélyeinek javítása volt. Közben felismerték, hogy a célcsoportba tartoznak kismamák és fiatal szülők is.

A program a budapesti Coworkid alapítvánnyal közösen interaktív workshopokat és kiscsoportos képzéseket szervez. A személyes képzései mellett ingyenes, online képzéseket is kínálnak az érdeklődő kismamáknak: ezek azoknak kedveznek, akik a távolság, vagy az időhiány miatt nem tudnak részt venni a személyes eseményeken.

A modulok az enjovom.hu oldalon érhetők el.