A Diéta és Fitnesz nyomán, mutatjuk milyen kiváló nasik vannak, ami tesz keresztbe a fogyókúránknak, hiszen karantén ide vagy oda, nem árt lassan felkészülni a bikiniszezonra.

Sült grapefruit kókusszal

Gyors és egyszerű megoldás, mindössze egy grépfrútra van szükségünk és egy kis kókusz olajra.
Elkészítése: Vágd félbe a grépfrútot és pici kókusz olajon pirítsd meg, majd szórj rá kókuszreszeléket.

Étcsokoládé natúr joghurttal

A csapból is az folyik, hogy a csokoládé lemondásával hatékonyabb a diéta, de azért nem minden szerepel a tiltólistán. Az étcsokoládé például megengedett, és nagyon jól kombinálható natúr joghurttal. Csak tegyél egy kis tálba a joghurtot és szórd meg a csokireszelékkel.

Édes krumpli chips

Vegyél egy nagy édesburgonyát. Szeleteld fel, amilyen vékonyra csak tudod, hogy igazi chips-szerűséget kapj. Ezután helyezd a tepsibe és locsold meg kevés olívaolajjal. Ha megsült tengeri sóval ízesítsd.

Sült csicseriborsó

Közel-keleti konyha nagyon kedvelt eleme a csicseriborsó, mely hazánkban is egyre nagyobb népszerűségnek örvend. Elkészítése sem egy nagy kihívás: serpenyőben forrósítsd fel a kókuszolajat. Majd pirítsd meg a csicseriborsót. A végén fűszerezd kedved szerint.

Kelkáposzta chips

Szintén egy nagyon jó alternatíva chips kedvelőknek. Mosd meg, és tépd apró darabokra a kelkáposzta leveleit. Tedd tepsibe, locsold meg olívaolajjal és süsd ropogósra.

Zöld turmix banánnal

Válasz ki olyan zöld növényt, amit szeretsz, ez lehet sóska, saláta, spenót. Ezután szeletelj fel egy banánt, és azt is dobd bele a turmixba. Nagyon laktató és finom ital lesz belőle, utána garantáltan nem fogsz sóvárogni az édesség után.

 

Répaszeletek humusz mártogatóssal

Répát ropogtatni nem csak a nyulak szeretnek. A narancsszínű zöldségről már rengeteg jót hallottunk, a benne található karotintól jobban barnulunk, és a legenda szerint a fütyülés is jobban megy tőle. Akár vendégfogadáshoz is nagyon jó, kiváló vendégváró a szeletelt répa, mártásnak pedig a hummuszt javasoljuk.

Paradicsomos, feta sajtos lapkenyér

Könnyen elkészíthető, és nagyon finom. Annyira tápláló, hogy felér egy teljes értékű étkezéssel.

Sült répa rudak

Kis olíva- vagy kókuszolajon pirítsd meg a felszeletelt répát.

Fetás, bazsalikomos paradicsomsaláta

Ez is sity-suty kész van. Vágd a paradicsomot kockára, majd keverd össze a fetával és a friss bazsalikommal.

(Fotó: Shutterstock)

Mandarin cikkek mandulával

Egyél a mandarin mellé egy marék mandulát. Így sokkal jobban telít majd.

Uborkaszeletek főtt tojással

Főzd meg a tojást, majd szeletelj mellé friss uborkát

Sajtos pirítós ananásszal, kesudióval

Kend meg a pirítóst sovány sajtkrémmel, majd rakj rá ananászt és kesudiót.