
Aggasztó dolgokat lát 2025-re a Covidot megjövendölő jós
Nicolas Aujula baljós előrejelzést tett az idei évre.
Mától megint átállítják a lámpákat, és újra másképp kell közlekedni a Nagykörúton és a környékén. Az autósok megint megszívják, hiába szabadulnak fel végre sávok a Blaha mellett: erre szintén mától lezárják fél Erzsébetvárost, hogy tuti dugó legyen... Összevissza „rángatják a kormányt” Budapest vezetői, a koncepciótlanság vége mindig káosz és óriási torlódások az utakon.
Karácsony Gergelyék mintha nem tudnák, mit akarnak és éppen kinek akarnak kedvezni. Másfél évig tökölődtek a felújításokkal, ezért elcsúsztak a határidőkkel, majd egyszerre zárták le a fél várost – aztán csodálkoztak, hogy még nyáron is óriási dugó lett, és anyáztak az autósok.
Rájöttek, hogy óriási a baj, ezért az anyázás hatására gyorsan átállították a nagykörúti lámpákat, amik addig „villamosbarát” módon voltak programozva – hátha ettől kisebb lesz a káosz. A dugó egyáltalán nem szűnt meg, hiszen továbbra is le van zárva a fél város, a pesti rakparttól a Lánchídig és a Blaha környékéig, és szintén százezrek a metrópótló busszal állnak a dugóban a metrófelújítás miatt – ám így ráadásul még több százezer tömegközlekedővel is kicsesztek. Ráadásul a dugó miatt a villamosok is beszorultak, sorban állva feltartották egymást és az autókat...
Miután már a villamoson ülők is anyáztak, megint kapkodni kezdtek Karácsony Gergelyék: mától gyorsan visszaállítják a villamosbarát lámpaprogramot a Blaha-felújítás új szakaszára hivatkozva. Végre mától megnyílnak új sávok a Blaha környékén, így lett volna rá esély, hogy az autósok nem szívják meg a lámpák visszaállítását– de ezt az enyhítést rögtön agyonvágja a városvezetés azzal, hogy azonnal le is zárja fél Erzsébetvárost a „forgalomcsillapítási mintaprojekt” jegyében: a környező utcák nem lesznek átjárhatók, így garantált a dugó. Mintha direkt csinálná Budapest vezetése…
– Hétfőtől visszaáll a villamosbarát lámpaprogram a Nagykörúton
– A Rákóczi úton mindkét irányba három sáv (két forgalmi sáv és egy buszsáv), a Nagykörúton pedig két-két sáv járható.
– Belső-Erzsébetvárosban az autóval közlekedőknek nem lesz teljes hosszában átjárható a Wesselényi utca és a Dohány utca a Kiskörút, valamint a Nagykörút között.
– A Wesselényi utcában a Klauzál utca és a Nyár utca közötti szakaszon csak a trolibuszok és a kerékpárral közlekedők haladhatnak a Kiskörút irányába.
– A Dohány utcában a Nagy Diófa utca és a Nyár utca közötti szakaszon csak a buszok és a kerékpárral közlekedők haladhatnak a Nagykörút irányába.
Sértődötten reagálnak Budapest vezetői, ha valaki rákérdez náluk a dugókra, vagy javaslatot tesz. – Ülj fel a villamosra, 3 perc alatt ott vagy – mondta Karácsony Gergely egy általa is kiposztolt YouTube-videóban az újságírónak, aki szóvá tette neki, hogy egy óra a közlekedés a Nyugatitól a Blaháig. – Mondd ezt a húsosnak, aki szállít a boltba – mondta erre az újságíró, amire Karácsony hosszú magyarázkodásba kezdett…
Hasonlóan cinikusan reagált Balogh Samu várostervező, a főpolgármester kabinetfőnöke arra, hogy Fürjes Balázs államtitkár a minap azt kérte, hogy legalább a túl sok egyidejű felújítás idejére szüntessék meg a kerékpársávokat. „A dugókat nem a Blahán jelenleg amúgy sem létező biciklisáv okozza, hanem a felújítás miatti 2x1 sávos korlátozás, no meg a sok autó. Ennyi erővel megszüntethetnénk a Kiskörúton lévő biciklisávokat is, több hatása annak sem lenne. Köszönjük a javaslatot” – posztolta Balogh. Fürjes másik javaslatát, a nagykörúti lámpaprogram visszaállítását amúgy elfogadták...
Nicolas Aujula baljós előrejelzést tett az idei évre.
Egy magyar férfit arra kényszerítettek, álljon be az ukrán seregbe.
Egy világító zöld színű madár kavart felháborodást
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélrePortfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.