Mindhárom kiemelt korcsoportban (A18–59, A18–49, A4+) a TV2 nyerte a múlt heti nézettségi versenyt. A 19. heti (2021. május 10–16.) átlagos közönségarányokat vizsgálva, teljes napra vetítve, a TV2 9,4 százalékot ért el a 18–59 évesek körében, 10,2 százalékot 18–49-en és 11,9 százalékot a teljes lakosság körében.

A múlt hét sikeréhez hozzájárult az újra képernyőre kerülő Mintaapák, amit átlagosan a 18–59 éves nézők 12,2 százaléka választott, a sorozat a fiatalabb korcsoportban még sikeresebb, hiszen átlagosan a 18–49 éves nézők 13,0 százaléka választotta. Mindkét korcsoport esetében a Mintaapák volt a legnézettebb műsor a saját idősávjában.

A múlt héten az Exatlon Hungary is erősítette a főműsoridőt, hiszen a végéhez közeledő harmadik évad a 18–59 évesek körében az elmúlt 6 hét legjobb átlag nézői részesedését érte el, és a fiatalabbak, 18–49 évesek körében is nagyon népszerű (18–49 évesek 12,7 százalékos átlag SHR%).

A délutáni telenovellák is sikeresen zárták a múlt hetet. A 18–59 évesek körében a hétköznap délután fél háromkor kezdődő Derült égből apa 10,1 százalékos, a 15 óra 40 perckor kezdődő Az én lányom 16,5 százalékos, és az ezt követő A bosszú csapdájában pedig 14,1 százalékos közönségarányt ért el. Ezzel szemben az RTL Klub azonos idősávja azonos sorrendben 9,0 százalékos, 4,1 százalék és 6,0 százalékos nézői részesedést mondhat magáénak ebben a korcsoportban.
A múlt héten az este hat órakor kezdődő Tényeket átlagosan a négy éves vagy annál idősebb nézők 22,1 százaléka választotta, és az azt követő Tények Pluszt pedig 15,6 százalék, amivel mind a két műsor magasan nyerte az idősávját. A Tények a 18–49 éves korcsoportban is a legnagyobb nézői részesedést mondhatta magáénak, hiszen a 17,1 százalékos átlag közönségarányával 2,3 százalékponttal múlta felül az RTL Klub azonos idősávját.
Az év eddig eltelt időszakát vizsgálva (2021. január 1–május 17.), a 18–49-es korcsoportban, teljes napon a TV2 tartja piacvezető pozícióját (9,5% Share).
A csatornacsaládok versenyében szintén a TV2 Csoport végzett az első helyen előző héten, átlagosan a 18–59 éves nézők 23,7 százalékát nyerte meg magának, ezzel szemben az RTL Magyarország csupán 19,9 százalékot. 2021 eddig eltelt részében pedig szintén tartja az első helyet a csatornacsaládok versenyében mindhárom kiemelt korcsoportban.

Live + As live adatok
Forrás: Nielsen Közönségmérés/TV2 Kutatás