A 27 éves, Bostonban élő Carli Bellmer TikTokon számolt be arról, hogy lenyelte vezeték nélküli fülhallgatójának egyik felét, miután gyógyszernek nézte az eszközt. Mint mondta, lefekvéskor az egyik kezében tényleg egy pirula volt, a másikban viszont az AirPod – figyelmetlenül ez utóbbit sikerült lenyelnie egy korty vízzel.

@iamcarliiib

For ✨educational✨ purposes heres what happened when I mixed up my #airpod and an ibuprofen. Here to share awareness #LevisMusicProject #fyp

♬ Oh No – Kreepa

Amikor rájött, mekkorát hibázott, megpróbálta meghánytatni magát, de a füles csak nem került elő. A nő orvoshoz ment, ott egy röntgenfelvétel is megerősítette az AirPod „utazását”, az eszköz ugyanis természetes úton távozott szervezetéből. A kommentelők több zavarba ejtő kérdést is feltettek. Annyi biztos, hogy Carli megszabadult az eszköztől, még ha „nem is kereste meg” azt. A nő egy érdekes momentumról is beszámolt. Amíg a gyomrában volt az AirPod, addig készített egy hangfelvételt, amely itt hallgatható meg.