A cég április elején lezajlott kutatásában 3789, 14 év alatti gyermeket nevelő szülő, nagyszülő vett részt.

A felmérés alapján megállapították, hogy a szülőktől és nagyszülőktől a legtöbb gyermek édességet, játékot vagy mesekönyvet kap.

Arra is rámutattak, hogy a megkérdezett családok 40 százaléka a hagyományos bolti vásárlás mellett online is választ ajándékot, míg 25 százalékuk csak a játékboltokban, 20 százalékuk pedig kizárólag hipermarketben vásárol az ünnepre.

A közleményben Gyaraki Dávid, a vállalat marketingvezetője kifejtette, a játékpiacon a kiemelt húsvéti időszakban 1-2 hét alatt az éves forgalom 6 százaléka teljesül áruházaikban és 5 százaléka online. Az értékesítési hullám az ünnep előtti utolsó napokban csúcsosodik ki: az átlagos kosárértékük online bruttó 11 500 forint, bolti beszerzésnél bruttó 8170 forint – tette hozzá.

A REGIO Játékkereskedelmi Kft.-t 1990-ben családi vállalkozásként alapította Gyaraki József, a cég ügyvezetője. A 100 százalékban magyar tulajdonú játékforgalmazó már országszerte 43 játékbolttal rendelkezik, és csaknem 25 százalékos részesedésével piacvezető a hagyományos magyar játékpiacon. A cég több mint 500 embert foglalkoztat.

A REGIO JÁTÉK korábbi közlése szerint a vállalat 2021-ben 16 milliárd forint feletti bevételt realizált, ez 14 százalékos növekedés az egy évvel korábbihoz képest.