Negatív visszhangot keltettek a budafoki Facebook-kommentelők amiatt, hogy állítólag „hosszú” várakozási idő után tudtak csak bejutni az oltópontra, és fegyelmezetlen volt az oltás menete. Ezzel szemben az igazságot az oltóponton szolgáló egészségügyi dolgozó mutatta be.
A vádakra kifakadt az egyik oltóponti dolgozó, és miután igazságtalannak ítélte meg azt, posztban válaszolt a kritizálóknak.
„Kedves budafoki lakosok!
Olvasom a mai oltóponttal kapcsolatos hozzászólásokat, és mélységesen elszomorít a sok negatív hozzászólás. Ma én oltottam a 6-os oltóponton. Nagyon jól ment, és teljes megelégedéssel jöttem haza” – írta a budapesti oltópont egészségügyi dolgozója, majd hozzátette: „Folyamatosan oltottunk, a betegek zöme nem tudta kitölteni a papírt, rosszul írták rá a személyes adatokat, ez igen megnehezítette az adminisztrációt. Kérem Önöket, legyenek türelemmel, mi is nagyon fáradtak vagyunk, de tesszük a dolgunkat. Volt, aki kiabált, a másfél méter távolság sehol nem volt. Amikor azt olvasom, hogy szidnak minket, nagyon elszomorít” – foglalta össze gondolatait.
A kommentek között pedig megkaphatjuk a választ is arra a kérdésre, hogy miért alakulnak ki sorok, ugyanis többen sokkal korábban érkeznek meg a helyszínre, mint amikorra az időpontjuk szól, és ezért van olyan, hogy míg a sor elején egy délre behívott ember áll, addig a sor végén egy korábbi időpontra berendelt ember várakozik, aki rendes időben érkezett meg a helyszínre.
A teljes bejegyzést itt olvashatják el.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre