Raffaela Weyman kanadai énekesnő TikTokon számolt be ijesztő élményéről. A nő egy barátjával talált egy angyaltrombitát, ami annyira megtetszett nekik, hogy felkapták és szagolgatni kezdték. Nem sokkal később olyan rosszul lettek, hogy mindketten hazamentek.

@songsbyralph

When the flower turns on you 🌸☠️ #storytime #summer #flower #oops

♬ Into The Thick Of It! – The Backyardigans

 

Amikor az énekesnő elaludt, rémálmai voltak, de ami még rosszabb, hogy alvási paralízis jelentkezett nála. A néhány perces bénult állapot elalvás előtt vagy ébredéskor jelentkezik, ilyenkor az elszenvedő a szemén kívül egyetlen izmát sem tudja megmozdítani.

Mint kiderült, az általuk talált mérgező, pszichotróp virág okozta a tüneteket. A növény nagy dózisú fogyasztása amnéziát okozhat, sőt halálhoz is vezethet.