A 9 éves Sapphire Swannack Blue nevű kis hörcsögével játszott, amikor az állat beleharapott az ujjába. Édesanyja, a 31 éves Lucie Swannack gyógyszerekkel próbálta kezelni a sérülést, de a kislány ujja ennek ellenére is beduzzadt, a karja pedig kiütéses lett.

“The infection could have gone to her heart. She could’ve died."

Posted by The Scottish Sun on Monday, March 29, 2021

Az anyuka azt nyilatkozta, nem gondolta, hogy „egy nyavalyás hörcsög” is képes elfertőződött sebet okozni. A Somersetben található Larkhall városában élő lány állapota egyre rosszabb lett, ezért mentőt riasztottak hozzá – írja a The Sun. Annyira gyorsan vert a szíve, hogy a kórházban rögtön intravénás kezelésben részesítették. Mivel a láza magas volt, karanténba került, az orvosok ugyanis azt hitték, koronavírusos.

A tesztelés kiderítette, hogy a lány nem covidos, mindössze arra volt szükség, hogy kitisztítsák a sebét. Altatásos műtét keretében ezt el is végezték az orvosok, így a gyermek azóta gyógyul.