Budapesten a hétvégére várják a Duna tetőzését, de a rakpartokat már hétfőn lezárták a harmadfokú árvízvédelmi készültség jegyében. Ez azonban nem tartott vissza egy vállalkozást attól, hogy új szintre emelje a marketing fogalmát, persze árvíz nélkül ez nem működne...
A fővárosban hétfőn életbe lépett harmadfokú árvízvédelmi készültség miatt a budai és a pesti alsó rakpartot is lezárták, ami hétfő este 8 órakor meg is történt. Karácsony Gergely főpolgármester közölte, hogy a rakpartokon mindössze hat autó maradt. Háromnak elérték a tulajdonosát, a másik három járművet pedig biztonságos helyre szállították a Fővárosi Önkormányzati Rendészeti Igazgatóság munkatársai.
Mindezek ellenére, vagy még mindezek előtt valaki felmatricázta hirdetésekkel a fővárosi rakpartokat, mégpedig zseniális érzékkel! Az egyik zárt Facebook-csoportban jelent meg egy fotó, amin látható a hirdetés egy rakparton álló közlekedési jelzőtábla hátoldalára ragasztva. A marketingüzenet nem is lehetne aktuálisabb: a kereskedő ugyanis azzal hirdeti magát, hogy készen áll az árvízkárosult autók felvásárlására. Hozzáteszi, hogy akár még hétvégén is zargathatják ezzel azok a bosszankodó járműtulajdonosok, akikkel minden óvintézkedés dacára valahogy mégis kibabrál az áradó Duna. Mindehhez pedig egy stílszerű illusztrációt is rányomott a matricára a hirdető, amin egy kocsit majdnem tetőig ellep a víz.
Nem kívánunk rosszat a kereskedőnek és talán ő is megérti, ha azt reméljük, hogy senki autójában nem keletkezik kár, annál is inkább, mert országszerte jól halad az árvíz elleni védekezés. Mindenesetre a matricákat szétszóró autókereskedés előtt le a kalappal: marketingből jeles!
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre