Élménytúra extrákkal: Így teljesít a Jimny





Miközben majd 50 évvel ezelőtt leginkább " dolgos" autóként gördült le a Suzuki Jimny első változata a gyártósorról, ezt a szereposztást ma már bátran ledobhatja magáról, a mini terepjáró. Az már ugyanis az első ránézéskor egyértelművé vált, ez az autó teljesen más, mint bármelyik elődje, pedig a kocsiban még nem is ültünk.



Megosztás
Szerző: Metropol
Létrehozva: 2020.09.07.
tesztelés Suzuki Jimny autósteszt

Terepen egyértelművé vált ez a négykerekű joggal érdemelte ki a terepjáró címet, hiszen minden akadályt képes volt leküzdeni, nem számított, hogy a természetben éppen hegynek felfele kell mennie, vagy éppen a térdig érő sárból kellett kijutnia.

[most_read_articles]

Terepen egyértelművé vált ez a négykerekű joggal érdemelte ki a terepjáró címet, hiszen minden akadályt képes volt leküzdeni, nem számított, hogy a természetben éppen hegynek felfele kell mennie, vagy éppen a térdig érő sárból kellett kijutnia.

Ez a négykerekű joggal érdemelte ki a terepjáró címet Fotó: Suzuki.hu

Miután beteltünk a kockás és kifejezetten vagány formákkal és a volán mögé pattantunk, a "kicsi kocsi" máris bezsebelhette a második dicséretet. Hiszen az autó elődjében már egy átlagos magasságú ember is nehezen fért el, de az új Jimny-ben ez már nem akadály. Ráadásul a szögletessé tett motorháztetőnek köszönhetően totális panorámát láthatunk, nem maradnak a vezető előtt vakfoltok.

A Jimny műszerfala nagyjából tudja mindazt, amit a márkatársai is tudnak, annyival kiegészítve, hogy talán jobban koncentráltak az autó technikai kialakításánál arra, hogy a sofőr számára az éjszakai túrázás se legyen akadály. Van benne infravörös érintőképernyő és a műszerfali kijelzők is folyamatosan világítanak.

Rengeteg dolgot tud a műszerfal
Fotó: Suzuki.hu

Mindent összegezve, az élménytúra után kijelenthető, ezzel a terepjáróval egy nő számára is kifejezetten élmény lehet egy komolyabb terepkocsikázás.

A Jimny minden helyzethez alkalmazkodik. Ha a haladás nehézzé válik, tedd az osztóműt 4L üzemmódba a maximális nyomaték és vonóerő elérése érdekében. Egyenletes off-road csapáson vagy hófedte utakon válts 4H üzemmódba, és élvezd az összkerékhajtás nyújtotta vonóerőt nagyobb sebességnél is. Ha visszaérsz a burkolt útra, válts vissza 2H (kétkerékmeghajtás) üzemmódba a simább, csendesebb és üzemanyag-takarékosabb autózáshoz.

Az új Jimny kényelmes is
Fotó: Suzuki.hu

A Jimny új 1,5 literes motorja erőteljes nyomatékot biztosít széles fordulatszám-tartományban az erőteljes off-road teljesítmény érdekében, és még a benzinnel is csínján bánik.





Ezeket olvastad már?
61 éve jelent meg először a TV Maci. Te emlékszel az összes régi ismerősre?

61 éve jelent meg először a TV Maci. Te emlékszel az összes régi ismerősre?

Hallottál már az ötödik betegségként is emlegetett lepkehimlőről? Ezért veszélyes!

Hallottál már az ötödik betegségként is emlegetett lepkehimlőről? Ezért veszélyes!

70 kecskével szeli át az országot a magyar pár – Ők a XXI. század magyar vándorai

70 kecskével szeli át az országot a magyar pár – Ők a XXI. század magyar vándorai

Egyes savlekötők durván megnövelhetik a migrén kockázatát – egy új tanulmány szerint

Egyes savlekötők durván megnövelhetik a migrén kockázatát – egy új tanulmány szerint

Top hírek





Ezek is érdekelhetik



Hírlevél-feliratkozás