
Tiszta őrület: tüzet okozott, majd lelőtt két tűzoltót
A tűzoltóknak semmi esélyük nem volt.
A Coca-Cola és a Hell is nyereséggel zárta 2024-et, a Pepsi viszont veszteséges volt.
Mint kiderült, a Coca-Cola és a Hell árbevétele emelkedett legnagyobb mértékben a magyar piacon. 2024-ben a Coca-Cola 21, a Hell pedig 25 százalékos növekedést ért el – ez az előbbinél 208 milliárd forintot, az utóbbinál pedig 84 milliárd forintot jelent. A Szentkirályinál is növekedésről beszélhetünk, ott 38 százalékos volt.
A Coca-Cola megháromszorozta, a Hell pedig 28 százalékkal növelte adózott eredményét.
A Pepsi 2023 után 2024-ben is veszteséges évet zárt, a Szentkirályinál pedig az eredmény 1,6 milliárd forintra esett vissza 2,5-ről. Foglalkoztatottság terén a Hell győzedelmeskedett, ugyanis 2023-hoz képest 2024-ben 78 százalékkal több munkavállalót alkalmazott – a növekedés minimális volt a többieknél.
A bérek terén is az élen jár a Hell, ugyanis 27 százalékkal költött többet 2024-ben, mint 2023-ban, ez 27 százalékos növekedés – a Coca-Colánál 6,8 százalékkal, a Szentkirályinál 21 százalékkal költöttek többet juttatásokra.
A tűzoltóknak semmi esélyük nem volt.
Annak idején rendőri pályára készült a férfi.
A nyílt utcán végzett egykori párjával a férfi.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélrePortfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.