
Símaszkos alakkal gyűlt meg a baja, ez lett a vége
Nem hiszed el, hol akadt egymásba a két férfi.
Meghan Markle új életmódmárkája berobbant a köztudatba, ám a siker mögött komoly belső küzdelmek húzódnak. A sussexi hercegné a Confessions of a Female Founder podcastban vallotta be, hogy önbizalomhiány és kételyek kísérték az indulást, és csak csapata támogatásával tudta legyőzni félelmeit. A márka termékei rekordidő alatt elfogytak, megerősítve, hogy a közönség hisz a víziójában.
Meghan Markle, Sussex hercegnéje újra reflektorfénybe került, de ezúttal nem a brit királyi családdal, hanem saját vállalkozásával kapcsolatban. Az egykori színésznőből lett hercegné nemrég indította útjára legújabb életmódmárkáját, melynek bemutatkozó kollekciója alig háromnegyed óra alatt teljesen elfogyott. Az indulás mögötti út azonban nem volt mentes kétségektől és bizonytalanságtól, erről Meghan saját maga vallott egy friss podcast beszélgetés során. A Confessions of a Female Founder című műsor vendégeként Meghan őszintén beszélt arról, milyen kihívást jelentett számára a márka felépítése, és mennyire nehéz volt magabiztosnak maradnia a csapata előtt, miközben belül ő maga is kérdésekkel küzdött.
A márka elindítása egy újabb lépést jelent Meghan és férje, Harry herceg függetlenedésében, miután 2020-ban hivatalosan is visszaléptek királyi kötelezettségeiktől és az Egyesült Államokba költöztek.
A márka célja, hogy egyszerre kínáljon elegáns, fenntartható és átgondolt termékeket, miközben Meghan értékeit, az otthon, a természetesség és a női önmegvalósítás fontosságát is közvetíti. Az első kollekció hatalmas érdeklődést váltott ki, és a pozitív fogadtatás megerősítette a hercegnét abban, hogy érdemes volt belevágni.
Nem hiszed el, hol akadt egymásba a két férfi.
"Minden lehetséges módon támogatjuk Ukrajnát! Feltétel nélkül"
A kisfiú édesanyja a Metropolon keresztül kér segítséget.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre