Az egyik első hazai sztár volt Zalatnay Sarolta, aki a saját arcképével ellátott ajándéktárgyakat dobott piacra. Még csak huszonéves volt az énekesnő, amikor olyan trikók kezdték ellepni a boltokat, amin az ő fotója volt látható.

– Úgy éreztem mindig is, hogy ez hozzátartozik egy híresség imázsához. Kell valami, ami az ember sajátja – kezdte a Bors megkeresésére az énekesnő.

Rajongók keresték fel

Cini mindig is híve volt az úgynevezett merchandise, eladáshelyi szolgáltató termékek forgalmazásának, ám a jelenlegi kollekció különlegesen kedves a szívének.

A rajongói oldalamon keresett fel egy házaspár, hogy nincs-e kedvem velük együttműködni, én meg úgy gondoltam, miért ne? – mondta boldogan Cini.

Fotó: Bors

Jótékony célra

Az énekesnő és a házaspár így üzlettársakká váltak, és a Cini által saját kézzel dedikált termékekért együtt felelnek.

Van bögre, kulcstartó, plüssmaci és egy újdonság, az autóillatosító. Születésnapra, házassági évfordulóra, ünnepekre tökéletes ajándékok – tette hozzá. Tréfásan úgy is mondhatni, ezentúl bárki, aki Cini arcképével ellátott termékkel illatosítja az autóját, az elviszi magával egy körre a legendás énekesnőt.

Az eladott ajándékokból befolyó pénzt jótékonyságra fordítja majd.

Százezres csoport

Cini bízik benne, a megszokott termékek mellett az illatosítónak is sikere lesz, és a rajongói megvásárolják majd. Az énekesnő boldog, hogy olyan népes rajongótábora van, amekkoráról csak az igazán nagyok álmodhatnak.

Több mint százezren vagyunk már a Facebook-csoportomban. De aki igényli, azokkal természetesen személyesen is fenntartjuk a kapcsolatot – mondta az énekesnő a Borsnak.

Hűséges rajongók

Cinit sokszor megkeresik, hogy videóban köszöntse fel a rajongóit vagy énekeljen egy-egy születésnapon, jeles alkalmon.

A Covid előtt voltak közönségtalálkozók is, ahol egy 40-50 fős keménymag mindig ott volt. Ezek az alkalmak sokat adnak az embernek – mesélte Cini, aki a fellépések mellett a rajongóiból merít erőt a nehéz időszakokban.