Aki már állt sorban gyorséttermi kasszánál, biztosan találkozott olyan vásárlóval, aki képtelen volt elhatározni, melyik menüt is rendelje – vagy mert túl széles a kínálat, túl sok finomnak ígérkező fogással, vagy mert minden menüben talált valami kivetnivalót. Mindenesetre a tétovázók ilyenkor rendre feltartják – és akár fel is bosszantják – az éhes sort. Erre a helyzetre talált tuti megoldást a Popeyes nevű amerikai gyorsétteremlánc – írja a Chew Boom.

 

Illusztráció Pixabay

A „Nem tudom menü” névre keresztelt ajánlat a legpozitívabb vásárlói visszajelzések és az örök kedvencek alapján született meg, így a ház leggyakrabban vásárolt csirkés szendvicséből és egy prémium limonádéból áll. A Popeyes hirdetése szerint ez a tökéletes választás, ha a partnerünk képtelen eldönteni, mit is szeretne fogyasztani – és online, vagy akár applikáción keresztül is megrendelhető ez a 3,99 dolláros (kb. 1200 Ft-os), egyelőre még csak szezonális menü.