![](https://cdn.metropol.hu/2024/07/Cjygf8SaqhJETGwmy53Wwh_zXF70wXIBxaAPBT17MGo/fill/550/310/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzgwMzQzYTBlYjFlMTRhMmNhNTRkODU0MTljNjA1ODYx.png)
Tragédia: barátnőjére bízta kisbabáját, mire hazaért, félholtan talált rá
Az anya sokkot kapott.
Minden alkalmazottjukat elbocsátják.
Húsz év után bezárja kapuit a Participant Media nevű hollywoodi stúdió. A hírt a százfős stábbal maga a stúdió alapítója közölte, aki csalódottságának adott hangot.
Azzal a küldetéssel alapítottam meg a céget, hogy világszínvonalú tartalmakat hozzunk létre, amelyek pozitív társadalmi változásokat inspirálnak, és felhívhatják a figyelmet fontos ügyekre. A jelenlegi szórakoztatóipari környezetben azonban ez nem egy fenntartható modell
– indokolta a fájó döntést Jeff Skoll a Variety birtokába került vállalati feljegyzésben.
A stúdió által gyártott filmek és sorozatok összesen 21 Oscar-díjat nyertek a 86 jelölésből. A Participant állt egyebek között a Magyarországon is nagy sikert aratott Zöld könyv – Útmutató az élethez, a Spotlight – Egy nyomozás részletei és a Monos mögött, de olyan produkció mellé is beálltak, mint az Edward Snowden által az amerikai nemzetbiztonsági megfigyelésekről kirobbantott botrányról szóló Citizenfour című dokumentumfilm.
Az anya sokkot kapott.
A nő már hiába kereste a férjét, holtan talált rá.
Gyilkosság miatt indult nyomozás.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre