A járművezető elárulta, ha egy kísérővel adott esetben nagyobb létszámú csapat utazik, akkor az ő le- és felszállásuk is többletidőt jelent, amit nem feltétlen tudnak belekalkulálni a villamosirányítók a menetidőbe. Ebben az esetben örülnének egy kis felkészültségre.
„Esetleg még egy pluszkísérő sem árthat, aki előreszalad a járművezetőhöz, és elmondja a célállomást, mert akkor tudunk úgy játszani az idővel, hogy legyen elég idő kényelmesen le- és felszállni. Tudják, a mostani világban sajnos nem a közlekedésben való együttműködés a jellemző, hanem az egyéni érdekek érvényesítése. Elhihetik nekem, sokat gondolkodtam, hogy leírjam-e ezeket a gondolatokat, de az utóbbi napok történései és a gyermekcsoportok közlekedése láttán néha elszörnyedtem. Sajnos volt egy baleset is, ahol egy 13 éves fiatal srác sérült meg, súlyosan. Kérem, legyenek a maguk és a mi segítségünkre, hogy az újabb generációnak ne a minél gyorsabban érjünk a célhoz legyen az első, hanem az, hogy odaérjenek, egészségben, biztonságban” – zárta sorait András.