
Tiéd a mérték – Bor, barátság, egyensúly
A bor nem csak ital – kultúra, hangulat, élmény, közösség. A „Tiéd a mérték!” kampány arra emlékeztet, hogy a mértékletesség nem lemondás, hanem tudatosság. Hogy a jó bor élvezet, de csak akkor ad valódi értéket, ha felelősséggel fogyasztjuk.

A Magyar Bormarketing Ügynökség és partnerszervezetei, illetve számos borász, orvos, kultúraszervező közös üzenete egyszerű: a bor része a magyar hagyománynak, de nem a túlzásról, hanem az egyensúlyról szól.
Ahogy a kampány fogalmaz: „A mérték nem korlát, hanem iránytű – egészségben, kultúrában, közösségben.”
Arra kérünk minden a borkultúránkért felelősséget érző borbarátot, hogy csatlakozzon ehhez a gondolathoz, és mutassa meg, hogy a borkultúra nem a mennyiségről, hanem a minőségről szól.
Top hírek


Bárki lehet profi hulladékszelektáló, mutatjuk, hogyan
A hulladék újrahasznosítása nagyban múlik a szétválogatáson.

NAC: minden, amit tudnod kell az N-acetil-L-ciszteinről (x)
Az N-acetil-L-cisztein az utóbbi években egyre több egészségügyi szakember és tudatos fogyasztó radarjára került fel. Mi teszi olyan kivételessé? És ami még fontosabb: neked is szükséged lehet rá?
Hírlevél-feliratkozás
Hírlevél-feliratkozás
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre