RETRO RÁDIÓ

Az árak a fellegekben járnak – Vasvári Vivien letargiába esett a luxusnyaralás végén

A csinos influenszer a fényűző bulikról elhíresült görög szigetre utazott, amelyet mostanában Ibiza 2-ként emlegetnek. A Hot!-nak elárulta, hogyan lehet kikapcsolódni a világ legfelkapottabb nyaralóhelyén!

Megosztás
Szerző:
Létrehozva: 2021.08.26.
buli

Mindig a látnivalókkal kezdi az új úti célok feltérképezését Vasvári Vivien, aki az aktív pihenés híve. A görög szigeteken viszont minden másképpen alakult, mint ahogy eltervezte!

Először az exkluzív partijairól elhíresült Mykonosra érkeztek meg kettesben a párjával. Ez a sziget ugyanis nem a gyerekes nyaralásoknak kedvez, nincsenek csúszdaparkok – itt szigorúan a felhőtlen felnőtt szórakozásé a főszerep! Legalább két héttel előre le kellett foglalniuk a szállást, mert a hely hatalmas népszerűségnek örvend, főleg a felső tízezer körében. Vivi szerint azért az átlagember számára is akadnak hangulatos villák, panziók. Az árak azonban a fellegekben járnak!

Vasvári Vivien Fotó: Ripost/Súlyok László

A bulizós beacheken bizony ötvenezret is elkérnek egy napozóágyért, az nagyon sok”– mondta a szexi anyuka a Hot-nak.

Vivi szerint pontosan három napra érdemes idelátogatni. Ők is ennyi időre foglaltak szállást, és igyekeztek minél többet áldozni a kulináris élvezetek oltárán, mert abban a helyiek verhetetlenek.

Mykonoson ennyi idő alatt az ember kiengedi a gőzt: bulizol, iszogatsz, és kipróbálod a jobbnál jobb éttermeket. Imádom a tenger gyümölcseit! Elképesztő a kínálat, nagyon jókat ettünk! A szobánkhoz volt egy medence, aminek a közepén vízipipáztunk. Jó a zene, a party beachek is hangulatosak. Felfedeztük a kedvesemmel, hogy kettesben is milyen jól tudunk bulizni” – mondta, és hozzátette, hogy mint minden turistaparadicsomnak, a szigetnek is megvan az árnyoldala. – 4-5 éve jártam itt először, azóta sokat fejlődött, túl lett építve. Elképesztő dugók vannak, szűkek az utak, alig lehet közlekedni. A sziget kopár, szinte sehol sem látsz zöldet.

„Szeretnénk visszamenni”

A bulisziget után áthajóztak az Égei-tenger igazi gyöngyszemére, a félhold alakú San­to­ri­ni­re, amely Vivi szerint maga volt a csoda.

A sziget leggyönyörűbb részére, Oia településre érkeztünk. Már a kocsiból nem győztük csodálni a tájat. A szállodánk és az ottani kilátás olyan érzést nyújtott, mint a Seychelle-szigetek. Most jártunk itt először, de nem utoljára, szeretnénk visszamenni” – mesélte lelkesen.

A szállodába érve aztán nagy meglepetéssel szembesültek!

Se rádió, se tévé nem volt a szobában! El nem tudtam képzelni, mit fogunk itt csinálni öt napig! Szeretem az interaktív nyaralásokat, és mindig azzal kezdem egy új hely felfedezését, hogy feltérképezem a látnivalókat. Legutóbb például Rómát három nap alatt jártuk be” – mondta, és hozzátette: hamar beletörődött, hogy pihennie „kell”. – Meglepődtem, hogy ilyen jól tudok pihenni!

„A határon letargiába estünk”

A szexi modell annyira belejött a pihenésbe, hogy nehéz volt átállnia a hétköznapi életre.

A határon letargiába estünk, hogy vissza kell állni a régi kerékvágásba. Sokat dolgozom, saját táplálékkiegészítő termékeim lesznek, és szeretnék a gyerekeimre koncentrálni. A tévés szereplésekből visszavettem, viszont megjelent a könyvem második része, a Hiba 2 – mondta el a lapnak Viki.

Ezeket olvastad már?
Ez a dolog az, ami megkeseríti Tatár Csilla életét

Megszólalt a legendás magyar műsorvezető, megvan a véleménye Bíró Adáról

Nem kertelt a Házasság első látásra szereplője: hatalmasat csalódott és kitálalt a másikról